RSS Feed LinkedIn Google Plus

Címke: VCC

  1. Viszlát VCC!

    2013. július 23. kedd

    ​Két és fél év örömteli és sikeres együttműködést követően Farkas Máté és a Virtual Call Center Kft. útjai különváltak. Ez a száraz tényanyag, de mi van mögötte? Vajon együtt érezni, vagy együtt örülni illik ilyenkor? Számomra egyértelműen az utóbbi, nem azért mert végre otthagyhattam őket, hanem mert felettébb kiváltságosnak és szerencsésnek érzem magam, hogy egy ilyen csapat tagja lehettem. (more…)


  2. Monitor: mekkora az akkora?

    2012. február 13. hétfő

    monitorok-thumbnail

    Mostanában sok cégnek megnéztem az állásajánlatait azt kutatva, vajon hogyan igyekszenek megnyerni a minőségi fejlesztőket. Az egyik helyen olvastam, hogy milyen jók a munkakörülmények, külön kiemelve, hogy nagy monitoron lehet dolgozni. Mint megtudtam, ez alatt 22-23 inch-es óriási kijelzőt értenek. Na, de kérem, nem 10 évvel ezelőtt élünk! A 22 colosat nevezzük monitornak, az alatt fejleszteni már kissé kényelmetlen: egy ablak jól elfér, de párhuzamosan kettő egymás mellett egy 17-19 colos monitoron szinte kizárt. 22-es alatt otthonra sem vennék magamnak, a laptop pedig külső monitorral az igazi. (more…)


  3. Gyere dolgozni a VCC-hez!

    2012. január 24. kedd

    Ez a bejegyzés egy munkaerőpiaci
    marketinggel foglalkozó sorozat
     része.

    Több, mint egy éve erősítem a Virtual Call Center Kft. csapatát, és egy percre sem bántam meg, hogy hozzájuk szegődtem. Igaz, annak idején voltak kétségeim, hiszen számomra abszolút ismeretlen volt a call center világ, ráadásul kis cég… És kellemesen csalódtam! Hamar befogadtak, és egy nagyon produktív környezetbe csöppentem bele, ahol nem kell favágó munkát végeznem, sőt szinte nap, mint nap érezhetem, hogy törődnek velem. Ifjú titánként mindent szerettem volna a gyakorlatba ültetni, és olyan sok dolgot sikerült „átvinni”, hogy néha én magam is csodálkoztam. Bizonyos esetekben a hatékonyság érdekében akár nagyobb strukturális változásokat is tudtunk eszközölni a kódon, amivel egy valóban innovatív, folyamatosan fejlődő terméket tudunk az ügyfeleinknek biztosítani.

    Azóta a HR marketingünk is jelentősen javult, a Budapest.js meetup-okra több alkalommal tudtunk előadót delegálni, volt szó a JavaScript számábrázolásáról, a strict módról, a JavaScript aszinkron jellegéről, az SVN-ről és a Git-ről, valamint arról, hogy az ECMAScript 5 alatt léteznek osztályok. Legközelebb a statikus kódelemzésről lesz szó, ahová szintén olyan témával tudok készülni, amit a munkám során sajátítottam el.


  4. Gokartoztunk

    2011. június 9. csütörtök

    Ma a Virtual Call Center Kft. kutatási és fejlesztési csoportja közös, céges gokartozásra ment, jól éreztük magunkat. Szeretek itt dolgozni. :)

    Voltam már néhány gokart pályán, a G1 Kart Centerben különleges kiszolgálásban volt részünk: mindenki névre szólóan kapta meg a statisztikát, nem kellett azon törnünk a fejünket, hogy melyik körben ki hányas gokarttal ment. Menet közben is jól látható volt az aktuális állás. Ajánlani tudom. (Igaz, kesztyűt nem tudtak biztosítani, de overallt igen, bár arra nem volt szükség.)