RSS Feed LinkedIn Google Plus

Címke: employer branding

  1. Employer branding témák

    2012. december 8. szombat

    A Budapest.JS meetup oldalán parázs vita keletkezett egy álláshirdetés kapcsán, hadd osszak meg néhány részletet Csudi válaszából. Nagyon jó gondolatok. Eleinte én is meglehetősen távolságtartóan kezeltem a fejvadász-munkaközvetítő társaságot, de be kellett látnom, hogy vannak közöttük felkészültek, és nagyon sokat segíthetnek egy tapasztalatlan, de nagy ambíciókkal rendelkező cégvezető vagy HR-es személynek, persze, ehhez az egyik oldalon hajlandóság a másik oldalon szakértelem kell. (A kimelések tőle vannak.)

    Felnőtteket akarsz felvenni, ezért kezeld a jelölteket felnőttnek. Ne azt nyomjad ezer sorban, hogy mit vársz el, és mi az, ami jobb, ha van, de jó, ha nincs, hanem azt nyomasd legalább 15 (!) sorban, igen (!), hogy mit kell csinálni.

    A fentiek alapján aki a feladatot érdekesnek találja, máris félig motivált lesz, ez kb. 1500%-ot nyom a megfelelési indexen.

    És igen, valaki már írta, a célközönséged jelen esetben a JS meetup látogatói – ezek az emberek már eleve eléggé tudatos lények, hidd el! :) Illetve, mint kezdő cég, biztos, hogy baj, ha egy kezdő, de tehetséges ember esetleg be tud esni, aki, igen, nálad tanulja ki a szakma csínját-bínját, és nem fogom tudni majd elfejvadászni, mert állati jól motiválod? (Csendben megjegyzem, hogy vannak cégek, ahonnan nem lehet embert elhozni, semennyi pénzzel sem. Sőt, pénzzel általában nem lehet.) (more…)